Wymiana - Zwrot - Reklamacja w sklepie KoszuleKup

 

WYMIANY

Każdy klient ma prawo do wymiany zamówionego przedmiotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zakupiony produkt podlega wymianie pod warunkiem, że:

  • znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie (nie był prany, przerabiany, itp.)

  • nie nosi śladów użytkowania

  • posiada fabryczne metki

  • opakowanie nie jest zniszczone, poklejone taśmą itp. (przedmiot można rozpakować, ale należy uważać na opakowanie i go nie wyrzucać)

Wraz z wymienianym przedmiotem należy odesłać:

  • Fakturę VAT - JEŚLI ZOSTAŁA WYSTAWIONA - paragonów nie wystawiamy

  • wypełniony i wydrukowany formularz wymiany (do pobrania DOC ).

Przed wypełnieniem formularza wymiany, prosimy o sprawdzenie na stronach sklepu czy dany rozmiar, model jest dostępny. W przypadku, gdy nie mamy takiego modelu, lub rozmiaru prosimy o kontakt.

W przypadku wymiany towaru nasz sklep odsyła wymieniany towar na swój koszt bez względu na przyczynę wymiany. Prosimy nie dołączać żadnych pieniędzy do wysyłanych do nas przesyłek.

 

ZWROTY

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zakupiony produkt podlega zwrotowi pod warunkiem, że:

  • znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym stanie (tzn. nie był prany, przerabiany, itp. Przykładowo koszulę można rozpakować i przymierzyć, ale nie należy jej używać, próbować przerabiać, prać itp.)

  • nie nosi śladów użytkowania

  • posiada fabryczne metki

  • opakowanie nie jest zniszczone, poklejone taśmą itp. (przedmiot można rozpakować, ale należy uważać na opakowanie i go nie wyrzucać)

Wraz ze zwracanym przedmiotem należy odesłać:

  • Fakturę VAT - JEŚLI ZOSTAŁA WYSTAWIONA - paragonów nie wystawiamy

  • wypełniony i wydrukowany formularz zwrotu (do pobrania DOC).

W sytuacji, gdy do zakupionego towaru, w ramach promocji dołączony był jakiś gratis, należy go odesłać razem ze zwracanym przedmiotem.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

REKLAMACJE

W przypadku wykrycia wady w produkcie klient ma prawo do reklamacji towaru.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego używania, prania, przechowywania, itp.

Wraz z reklamowanym przedmiotem należy odesłać:

  • Fakturę VAT - JEŚLI ZOSTAŁA WYSTAWIONA - paragonów nie wystawiamy

  • wypełniony i wydrukowany formularz reklamacji (do pobrania DOC).


Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o jej wyniku.

PRZESYŁKI PROSZE ODSYŁAĆ NA ADRES:

Anna Wijowska
Chmaja 4 Hala nr 2
35-021 Rzeszów

tel. 608384034